Tuesday, October 14, 2014

Երբ Տէր Հիսուսն Ինքն Իրեն Հայտնում է Մարդուն

Այնքան լավ լուր ունեմ ձեզ հետ կիսելու: Ի՞նչ էք կարծում ինչքա՞ն մեծ ուրախություն կլինի մարդու կյանքում երբ Տէր Հիսուսն ինքը հայտնվի այդ մարդուն: Տեսեք թէ Տէր Հիսուսն ինչ պայման է դնում այդ հայտնության համար:

Երկուշաբթի երեկոյան երեխաներիս համար Ավետարան կարդալուց մի նախադասության վրա կանգ առա, որ 25 տարի Աստուծո Խոսքին ձգտելով այդ բանը չէի հասկացել: Լինում են չէ մարդու կյանքում, երբ մի բանը 20 անգամ կարդում ես ու մի ականջից մտնում ու մյուսից դուրս է գալիս, ու երբ կարդում ես ասենք 21րդ անգամ, նոր ասում ես թէ բա ինչպես է, որ այսքան կարդալուց սա չէի նկատել կամ հասկացել: Սրա համար Աստվածաշունչը պիտի լինի ամեն մարդու սեղանի Գիրքը, ոչ թէ համբուրելու համար, այլ ամեն օր կարդալու համար:

Ուրեմն այդ նախադասությունը Հովհաննեսի Ավետարանի 14րդ գլխի 21րդ համարն է: Տեսեք Տէրն ինչ է ասում ու ինչքան մեծ ուրախություն կա սրա մեջ: «Ով իմ պատուիրաններն ընդունում եւ դրանք պահում է, նա՛ է, որ ինձ սիրում է. եւ ով ինձ սիրում է, պիտի սիրուի իմ Հօրից. ես էլ նրան պիտի սիրեմ եւ ինձ պիտի յայտնեմ նրան:» Առաջարկում եմ հիմա երկու վայրկյան շունչ քաշեք, ու այդ հատվածը նորից կարդաք, ուշադրություն դարձնելով վեջին մի քանի բառերի իմաստի վրա՝ «ՊԻՏԻ ՍԻՐԵՄ, ԵՎ ԻՆՁ ՊԻՏԻ ՀԱՅՏՆԵՄ ՆՐԱՆ:»

Պատկերացնում էք ինչ քաղցր բան է ու ինչ երջանկություն/կյանք, սիրվել ամբողջ տիէզերքն ու կյանքը ստեղծող ԱՄԵՆՈՒԺԵՂԻ կողմից ու խոստում ունենալ նրանից որ ՆԱ իրեն կհայտնի քեզ: Ժամանակ է պետք սա հասկանալու և մտքով ու սրտով ընկալելու համար: ԲԱՅՑ ՊԱՅՄԱՆ ԿԱ: Նախադասության սկզբում Տէր Հիսուսն ասում է «ՈՎ ԻՄ ՊԱՏՈՒԻՐԱՆՆԵՐՆ ԸՆԴՈՒՆՈՒՄ ԵՎ ԴՐԱՆՔ ՊԱՀՈՒՄ Է:»

Հիմա ամփոփենք սա: Տէր Հիսուսն ասում է, որ եթե մենք ընդունենք ու պահենք իր պատվիրանները, ապա Նա իրեն կհայտնի այդ պատվիրանները պահողին ու դրանց հավատարիմ մնացողին: Տէր Հիսուսն ասում է որ կեղծավորություն չի կարելի անել: Ասում է, նա է ինձ սիրում, ով որ ընդունում ու պահում է իմ պատվիրանները: Տէր Հիսուսն ասում է, որ եթե դուք ընդունեք ու պահեք իր պատվիրանները կսիրվեք ՀՈՐ կողմից, կսիրվեք Հիսուսի կողմից և Աստուծո մխիթարիչ Հոգին հավիտյան պիտի բնակվի ձեր մեջ (Հովհ. 14:16): Գրված է հավիտյան: Այսինքն, Նա ձեզ երբեք չի թողնելու: Նա Ձեր պաշտպանն ու Հայրն է հավիտյան: Տէր Հիսուսն ասում է, որ եթե իր պատվիրաններն ընդունեք ու պահեք ապա ՆԱ ԻՆՔԸ ԻՐԵՆ ԿՀԱՅՏՆԻ ՁԵԶ ու աստված ձեզ որբ չի թողնի, կգա ու կօթևանի ձեզ մոտ (Հովհ. 14:23):

Բայց հետո էլ ավելացնում է, որ եթե չնդունեք ու չպահեք ԻՐ պատվիրաննեը, ապա նա իրեն չի հայտնի ձեզ: Որովհետև որ չի պահում Աստուծո Պատվիրաններն ուրեմն չի սիրում Հիսուսին: Ով որ չի սիրում Տէր Հիսուսին ուրեմն չի էլ կարող ճանաչել նրան, որովհետև Հիսուսը իրեն չի հայտնում աշխարհին:

Այստեղից մենք սովորում ենք որ կա ԵՐԿՈՒ ճանապարհ այս կյանքում՝ կամ բնակություն ու սեր բարի Աստծու հետ, կամ էլ Աստծո պաշտպանությունից հեռու, չարի ճանկերի տակ: Ո՞րն էք ընտրում:

Այս աշխարհը Հիսուսին չի ճանաչում, որովհետև Հիսուսն իրեն չի հայտնում այս աշխարհին: Ինչու՞ Որովհետև ՆԱ եկավ աշխարհ յուրայինների մոտ, ու յուրայինները Նրան չնդունեցին (Հովհ. 1:11): Հասկանում է՞ք ինչ պատահեց: Ծնողն եկավ զավակների տուն ու զավակները Ծնողին չնդունեցին: Ինքն էլ ասեց լավ, Ես կգամ միայն նրա տուն, ով որ ինձ կսիրի ու կպահի իմ խոսնք ու պատվիրանները: Դուք մի՞ թէ այդպես չէիք վարվի: Դուք կգնաք ձեր այն զավակի տուն (կամ կարո՞ղ էք գնալ), ով ձեզ չի սիրում, ձեզանով չի հետաքրքրվում, ձեր հայրական ու մայրական խոսքը չի պահում ու երբ դուք գնում էք իր տուն, նա ձեզ չի ընդունում: Դուք հավանաբար կսպասեք դռան մոտ ու կշարունակեք թակել (Հայտնություն 3:20) քանի որ ծնող էք, բայց ներս չեք կարող մտնել եթե ներսից զավակը չզղջա ու չբացի դուռը:

Սիրելի ժողովուրդ ջան, պատվիրաննեը դժվար չեն: Առավել ևս նրանք հաճելի են ու ազատարար, ազատում են մեղքի գերությունից: Ինչքան մոտիկ լինեք Տէր Հիսուսին Ավետարան կարդալով ու աղոթելով, այնքան ավելի քաջ կլինեք, զինված Աստուծո զորավոր խոսքով ու ներկայությամբ: Ինչքան ավելի լավ ճանաչեք Հիսուսին ու քաջ լինենք, այնքան ավելի հոգևոր հերոսություններ կարող էք անել, այսինքն պատվիրանները պահել, չխաբել, չհպարտանալ, եսասեր չլինել, խոնահ լինել, սիրել Աստծուն, շատ սիրել, մարդկանց սիրել, ագահ չլինել, փառասեր ու փողասեր չլինել և մյուսները: Իսկ եթե սովոր չէք, ապա փոքր բաներից սկսեք: Նայեք ձեր սրտի մեջ, ու տեսեք ձեր մեծ ու փոքր սխալները: Վերցրեք ամենափոքր վատ սովորությունն ու սխալը, եվ սկսեք դրանից: Փոքր բանի մեջ քաջ եղեք: Ցույց տվեք Տէր Հիսուսին որ սիրում էք իրեն ու պահում իր պատվիրաններից գոնե ամենափոքրը ու տեսեք թէ ինչ կլինի Հիսուսի պատասխանը ձեր հավատարմությանը: «ՊԻՏԻ ՍԻՐԵՄ, ԵՎ ԻՆՁ ՊԻՏԻ ՀԱՅՏՆԵՄ ՆՐԱՆ:» (Ավետարան ըստ Հովհաննեսի, գլ. 14, համար 21)

---------
Եթե ձեզ օգտակար եղավ սա կամ մտածելու տեղիք տվեց, խնդրում եմ դուք էլ կիսեք ձեր ընկերների հետ, որպեսզի իրենք էլ խորհեն այս բաների մասին:

No comments:

Post a Comment